Outlet Ceramiks
oferuje płytki gresowe i klinkierowe w 1, 2 oraz 3 gatunku producenta Cerrad.
Płytki wytwarzane z naturalnych surowców.
Posiadają wysoki współczynnik antypoślizgowości, można je stosować w miejscach użyteczności publicznej zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz. Są rozwiązaniem uniwersalnym, idealne do salonu, kuchni, przedpokoju, łazienki oraz tarasu. Nadają się również do ogrzewania podłogowego.
Odporność na zabrudzenia sprawia, że powierzchnie pokryte płytkami są łatwe do czyszczenia. Elewacje pokryte płytkami są trwałe i eleganckie, nie trzeba ich impregnować ani malować, a dodatkowo podnoszą wartość budynku. Gres i klinkier są odporne na pleśń i grzyby powodujące alergie.

Zasady reklamacji towaru zakupionego w firmie Outlet Ceramiks.

Reklamacje proszę przesyłać w przeciągu 7 dni od daty dostawy pod adres : ceramiks.radom@gmail.com z następującymi załącznikami:

– numer listu przewozowego lub WZ wystawiony przez firmę

– protokół szody spisany z kierowcą ( jeśli został spisany)

–  protokół niezgodności w dostawie ( opis wady i sytuacji w której mogła powstać np. uszkodzenie podczas transportu) – w załączniku

– zdjęcia uszkodzonego towaru ( Zdjęcia należy wykonać w oryginalnym opakowaniu i przed zdjęciem towaru z euro palety)

Ogólne Zasady Reklamacji:

1. Po odebraniu przesyłki należy obejrzeć dostarczony towar najpierw w oryginalnym opakowaniu . W razie zauważenia jakichkolwiek nieprawidłowości , należy poprosić kuriera o pozostanie do momentu rozpakowania przesyłki. Jeśli przesyłka jest uszkodzona , a wady widać gołym okiem należy spisać protokół szkody z kierowcą firmy kurierskiej.

2. Jeśli nie ma możliwości rozpakowania przesyłki przy kurierze, wszelkie nieprawidłowości i uszkodzenia muszą być zgłoszone w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki.

W przypadku upływu tego terminu towar nie podlega reklamacji.

3. Zdjęcia uszkodzonego towaru ( uszkodzonego opakowania) powinny być wykonane w oryginalnym opakowaniu z każdej strony i po jego rozerwaniu. Nie należy zdejmować towaru z palety do zdjęć. Najlepiej zrobić zdjęcie towaru tuż po jego otrzymaniu fabrycznie zapakowanego.

4. Reklamacja w przypadku gatunków 1 opiewa na : potłuczenie, u szczerbienie boków lub rogów, ukruszenie lub braki kolorystyczne towaru.

5. Reklamacja w przypadku gatunku 2 i 3 uwzględniana jest tylko w przypadku potłuczenia towaru oryginalnie zapakowanego ( wadliwy opuścił magazyn) lub uszkodzenia towaru podczas transportu.

6. Nie podlegają reklamacje wady w przypadku gatunku 2 i 3:

– różnice kolorystyczne zadruku

– zaprószenia płytek , wady grafiki, pojedyncze nakłucia lub pęcherze – dopuszczalne rozproszone do 1,0mm

– wykruszenia, odpryski naroży lub krawędzi z obu stron płytki

– nierówności fazy na krawędzi płytek.

7. Nie przyjmuje się zwrotu towaru kupionego na miejscu w Outlecie.

Konsument, który zawarł umowę na odległość ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. Towar jest zwracany na koszt konsumenta.

8. W przypadku uznania reklamacji uszkodzeń towaru przy dostawie ( czas rozpatrzenia do 14 dni) firma Outlet Ceramiks wystawia fakturę korekta i zwraca pieniądze za towar. Nie dosyła towaru na własny koszt.

Nie można rościć też zwrotu kosztów za transport uszkodzonego towaru.

Prosimy o przemyślane zakupy.

ZAKUPUJĄC U NAS TOWAR AKCEPTUJĄ PAŃSTWO POWYŻSZE WARUNKI

Z poważaniem

Sebastian Smykowski

Outlet Ceramiks